Monday, January 18, 2010

Boleh Pertimbangkan Titanium Silver?

Cerita pasal kereta lagi….

Tengah hari tadi, KIA Kajang telefon aku. Ada berita baik katanya. Kereta dah ada cuma…..eeerrrr....bukan warna Spicy Red seperti yang kami mahukan tapi warna Titanium Silver! Warna seakan-akan kelabu….macam kereta warna Test Drive yang kami bawa hari tu.


Spicy Red

Titanium Silver

Katanya kalau kami setuju tukar warna, minggu depan boleh dapat kereta. Bagi aku Titanium Silver adalah second choice aku selepas Spicy Red. Kalau Metal Bronze tu nampak macam orang tua sikit.

Tapi Ina beriya juga nak Spicy Red. Jadi aku bagitahu SA tu kami stick firm to Spicy Red. Eeemmmm kena tunggu la jawabnya. Harap-harap dapat deliver sebelum Tahun Baru Cina.

2 comments:

sazrol said...

saya nak book petang ni, tapi masih dilema sama ada nak amik red spicy atau titanium silver atau metal bronze .. ada cadangan ?

azman said...

Sebarang pertanyaan dan perbincangan berkenaan Forte sila layari www.fortezone.com

Saya dan rakan-rakan lain sedia berkongsi pengalaman.

Post a Comment