Monday, July 13, 2009

Makan Durian Free


Ahad lepas company aku buat makan buah-buahan tempatan percuma sempena launcing bunglow 1 bulan yang lepas. Ada manggis, rambutan dan durian. Sampai je aku kat sana lebih kurang 11.30 pagi aku lihat tak beberapa ramai orang yang datang walaupun aku diberitahu oleh rakan sekerja bahagian sales and marketing undangan secara SMS telah dihantar kepada semua buyer untuk fasa tersebut terutama sekali buyer untuk bunglow.

Bila tengok lori 1 tan penuh dengan buah durian, terus aku rasa muak nak makan. Mungkin terlalu banyak kot jadi terus tak lalu nak makan. Lepas makan sikit buah durian dan rambutan aku sembang kosong dengan beberapa tetamu kat situ.

Asalnya company aku order dengan FAMA untuk durian klon tetapi pihak FAMA tak dapat bekalan jadi company aku terpaksa ambil dari pihak lain. Tak ada durian klon D24, D22 dan IOI hari tu. Yang ada durian kampong. Tapi isinya oklah jugak.

Selepas ambil gambar serba sedikit aku ambil 2 biji durian dan sedikit rambutan bawak balik.



Tak tahula ramai atau tidak yang hadir selepas tu. Bagi aku rasanya misi yang tak mencapai objektif. Orang ramai dah tak larat makan durian dan buah-buah tempatan. Dah jemu dah.....nak cari buah anggur dan strawberi pulak kot??

0 comments:

Post a Comment