Wednesday, November 2, 2011

Gantian iPhone Dari Maxis Telah Tiba...

Pagi tadi aku terima message dari Maxis menyatakan gantian iP4 aku dah sedia untuk diambil. Hari ini genap 11 hari aku tanpa iPhone. Boleh tahan juga Apple dgn Maxis ni. Janji 14 hari tapi 11 hari dah sedia untuk diambil.

Hoorayyyy…akhirnya hari yang bosan tanpa iPhone telah tamat. Lunch time tadi aku ke Maxis Center Taman Segar. Aku tanya pada pegawai situ….”repair ke tukar?”…..dia jawab ”tukar baru…”. Hahhahha…maknanya aku dapat brand new iP4 selepas hampir setahun guna. Lebih tepat lagi iP4 aku akan genap setahun pada 17 Nov 2011.

Balik je ke office aku terus restore backup dari iTune. iP4 baru ini masih gunakan iOS 4.3.5 jadi terpaksalah aku update semula ke iOS 5.

Lebih kurang 10 minit semuanya selesai dari update ke restore backup.

Life resume as normal….

0 comments:

Post a Comment