Friday, August 14, 2009

Menjelang Ramadhan

Tak lama lagi kita akan menyambut bulan Ramadhan, bulan yang penuh dengan rahmat. Masa ini lah ramai yang diantara kita sibuk sepanjang masa dengan ibadahnya. Tak ketinggalan juga ada juga yang sibuk dengan persiapan Syawal walaupun puasa pada 1 Ramadhan belum habis lagi. Yang berniaga juga sibuk dengan perniagaannya.

Tahun ini aku kelolakan Pasar Ramadhan dan Bazaar Ramadhan di Prima Saujana. Usahasama dengan Persatuan Penduduk Taman Seri Jenaris dan Dewan Perniagaan Melayu Bersatu. Sambutannya amat menggalakkan terutama bagi Pasar Ramadhan. Rancangan awal kami Cuma peruntukkan 120 tapak, tetapi sehingga kini dah melebihi 130 petak. Itupun ada lagi yang telefon aku minta tapak.

Untuk bazaar pulak dah ada lebih kurang 35 petak ditempah. Kira berjaya jugakkah dari tahun lepas yang cuma ada 9 petak. Misi kami nak jadikan Prima Saujana ini menjadi pusat sehenti untuk shooping raya di daerah Kajang ini pada tahun 2010.

Bulan Ramadhan juga bulan yang penuh dengan rezeki. Maka janganlah dijadikan alasan untuk malas berkerja dibulan Ramadhan nanti.

Selamat datang Ramadhan Al-Mubarak.

2 comments:

NoOruL @iNi said...

Salam en Azman..saya tinggal kat putra perdana..nak tanya la camner nak apply tapak untuk bazar ramadhan tahun 2010 ek..saya cadang nak berniaga..tolong bantu ye..terima kasih..

azman said...

Salam Noorul.

Maaf lambat reply. Untuk tahun 2010, kami masih mencari penganjur untuk Bazar. Tetapi kalau you berminat untuk tapak pasar (juadah dan makanan berbuka puasa) boleh hubungi saya diemail myaeras@yahoo.com

Sertakan sekali no telefon untuk saya hubungi.

Harap saya dapat memberi bantuan yang seadanya.

Post a Comment