Thursday, October 20, 2011

Best ke iPhone 4s

Apple baru sahaja melancarkan produk terbaru iPhone 4s dipasaran. Kegilaan peminat terhadap produk iPhone ini sememangnya tidak dapat dinafikan. Aku percaya apabila ada dipasaran tempatan pesta Q panjang di Maxis Center akan berulang.

Apa yang bagus iPhone ni????...Hahhah…haya penguna iPhone sahaja yang dapat jawab…bukan setakat style, tapi apa yang boleh dibuat oleh handphone itu sendiri…

Sebenarnya tadi aku baru balik dari Maxis Center untuk claim warranty iPhone 4 aku yang dah semacam hangggg memenjang. Nasib baik warranty ada lagi lebih kurang sebulan….hhahah.

3 bulan lepas iPhone 4 wife aku dah jadi gitu….Maxis tukar baru…harap-harap aku punya pun ditukar baru le…

Aku tanya staff Maxis kat situ bila iPhone 4s akan masuk Malaysia. Katanya Apple masih belum ada stok untuk Maxis. Tapi kemungkinan besar dalam hujung tahun ini juga.

Bagi aku eemmmm…mungkin tak tukar ke iPhone 4s kot…aku nak tunggu iPhone 5 baru aku tukar…Walau macammanapun Siri pada iPhone 4s ni boleh buat poket aku goyangggg….



0 comments:

Post a Comment